مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 10:402023-08-23سياسي

تدوین سند باز زنده سازی تالاب عینک رشت


مسئول پیگیری امور مرتبط با تالاب عینک رشت، از تدوین سند راهبردی این تالاب با محوریت مطالعه، ساماندهی و باز زنده سازی خبر داد و بیان کرد: دور تا دور تالاب رینگ پیاده راه به عرض چهار متر و رینگ دوچرخه سواری به عرض دو متر ایجاد خواهد شد.

- ایسنا/گیلان مسئول پیگیری امور مرتبط با تالاب عینک رشت، از تدوین سند راهبردی این تالاب با محوریت مطالعه، ساماندهی و باز زنده سازی خبر داد و بیان کرد: دور تا دور تالاب رینگ پیاده راه به عرض چهار متر و رینگ دوچرخه سواری به عرض دو متر ایجاد خواهد شد.

افشین پورعلی در گفت وگو با ایسنا، آب بندان عینک شهر رشت را دارای چهار پهنه اصلی و یک پهنه کوچک دانست و اظهار کرد: پهنه اول 6.

1 هکتار، پهنه دوم 6.

9 هکتار، پهنه سوم 8.

3 هکتار و پهنه چهارم 11.

3 هکتار وسعت دارد.

وی وسعت کلی تالاب عینک را 32.

7 هکتار دانست و افزود: لایروبی پهنه های اول و چهارم طی سالیان گذشته انجام شده بود؛ در حال حاضر لایروبی پهنه سوم را آغاز کردیم که طی 6 ماه آینده اجرایی می شود؛ مطالعات لازم جهت لایروبی پهنه دوم نیز در دست انجام است.

مسئول پیگیری امور مرتبط با تالاب عینک رشت، با بیان اینکه از اسفندماه سال گذشته و پس از انعقاد قرارداد شرکت آب منطقه ای استان گیلان با شهرداری، فاز احیای این آب بندان را آغاز کردیم، گفت: اولین قدم در احیا، آزادسازی حر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین سند باز زنده سازی تالاب عینک رشت

تدوین سند باز زنده سازی تالاب عینک رشت